środa, 7 października 2015

Nadrabiamy zaległości i cieszymy się z niespodzianek ;)

Trochę się u nas ostatnimi czasy działo. Z typowego laika stałam się całkiem świadomym właścicielem (choć nie lubię tego określenia) psa! Taaak, trzy seminaria dogfrisbee, na których udało nam się być, dało mi dużo do myślenia. Uświadomiłam sobie, ilu rzeczy nie zrobiłam, choć bardzo się starałam aby Tobi rozwijał się jak najlepiej.
Ale to nic, teraz nadrabiamy zaległości. Przede wszystkim, pracujemy nad mięśniami zadu i kręgosłupa, musimy poprawić skoczność. Do tego świadomość zadu, którego póki co nie ma :D To najważniejsze, co nam umknęło i co musimy dopracować aby nasza dalsza sportowa przzygoda nabrała blasku <3

Uśmiech z dzisiejszego treningu!

Pochwalimy się też tym, co dotaliśmy od firmy Dingo (www.dingo.com.pl) na seminarium z Asią Korbal w Bydgoszczy. Firma udostępniła nam swój plac do treningów oraz każdemu uczetsnikowi ufundowała super niespodzianki! Zobaczcie sami: 

Oprócz widocznych wyżej gadżetów dostaliśmy również kupon rabatowy na zakupy w sklepie internetowym www.dingo-shop.com.pl

Dysk zostanie przetestowany w najbliższym czasie przez Azę, a więc będzie to na prawdę ciężki test. :) pozostałe gadżety też znajdą swoje miejsce na ziemi.

Chciałabym w tym miejscu bardzo podziękować w imieniu moim i mojego psa firmie Dingo za tak wspaniałe wsparcie! JESTEŚCIE WIELCY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz